Pages

Followers

Friday, March 8, 2013

"Demi nama dan maruah anak saya...", kata bapa Saiful


Menemani anak bersumpah...
Pada 11 Januari 2012, bapa Saiful,  Azlan Mohd Lazim berkata, beliau akan terus bersama anaknya itu menuntut keadilan bagi mengembalikan nama dan maruah Mohd Saiful serta seluruh ahli keluarganya.
Demi anak saya, saya merayu agar pihak Peguam Negara memfailkan rayuan.
Sebagai bapa, saya akan terus bersama anak saya dan berjuang untuk memastikan aduan anak saya ini mendapat pengadilan seadil-adilnya,” katanya pada sidang media di kediamannya di Bandar Utama di sini.
Baca seterusnya di sini.
Tapi mengapa di saat PRU13 akan diadakan dan di saat semua mata fokus kepada insiden Lahad Datu, bapanya  yang telah menghilangkan diri dari rumah selama tiga minggu tiba-tiba membuat kenyataan yang bertentangan?
Mungkinkah jawapannya ada di sini.



No comments:

Post a Comment

Archive