Pages

Followers

Wednesday, March 27, 2013

BAKAL CALON PKR MULAI EDAR BIBLE

Serupa dengan PAS - jual dan putar belit ayat Quran dan Hadis untuk memanipulasi fikiran rakyat. Semalam ratusan naskah bible yang bertajuk "Takuk Bible- Al Kitab Kanak-kanak" dikesan diedar di beberapa rumah panjang di kawasan Julau, Sarawak. 

Pengedarnya ialah bakal calon PKR untuk Parlimen tersebut iaitu Andy Wong dan dua orang adik beradiknya serta seorang lagi rakannya yang terkenal sebagai  kaki jual 4D, Toto dan Sweep haram di pekan kecil Pakan.

Bible tersebut menceritakan mengenai kelahiran manusia yang dicipta daripada tanah dan kembali kepada tanah apabila meninggal dunia. 

Berlandaskan ajaran bible tersebut , Wong dan jentera kempennya 'menyimpulkan' bahawa tanah adalah hak semua dan tiada istilah hak kerajaan, justeru harus 'dipertahankan' oleh penduduk tempatan yang 90 peratusnya daripadanya adalah Iban. Jelas, tindakan ini sama seperti perbuatan rakan baik PKR iaitu PAS yang gemar menyalahguna dan mempermainkan ajaran agama demi kepentingan politik dan peribadi.

Apa-apa pun, persoalannya layakkah seorang seperti Andy Wong dan rakan-rakannya yang dikenali rakyat tempatan sebagai "Ular Sawa Besar"  dan menjadi raja judi haram serta tidak pernah ke gereja tiba-tiba tampil bercakap tentang agama.

Teringat dengan ooshtatzah Abby Abadi.





No comments:

Post a Comment

Archive