Pages

Followers

Monday, March 4, 2013

"ANGGOTA KESELAMATAN YANG GUGUR DI LAHAD DATU BUKAN WIRA TAPI...."

ASTAGHFIRULLAH AL'ADZIM. Kalau dia cina DAP atau PKR, aku tak hairan. Ini anak Melayu yang mengaku Islam. Anak Melayu yang belajar hingga ke universiti. Tapi, dari segi kebiadapannya setaraf dengan Tian Chua. Dari segi penghayatannya terhadap Islam pun setaraf dengan Tian Chua. Dari segi akal nya pun serupa dengan Tian Chua. 

Kalau tidak mahu mengiktiraf anggota keselamatan kita yang gugur di Lahad Datu sebagai wira negara sekali pun, jangan hina mereka. Jangan labelkan mereka dengan "BUNUH DIRI". 

Tergamaknya kamu... Kamu bukan sahaja zalim menghina mereka yang telah terkorban tetapi juga mengguris hati jutaan umat Islam yang lain khususnya ahli keluarga si mati dan juga perajurit yang lain.


Apakah ini bentuk anak muda Islam hasil tarbiyah PAS yang sesetengah pemimpinnya suka mencarut? Apakah ini bentuk anak muda Islam hasil indoktrin "pemimpin anugerah tuhan" yang suka memfitnah dan mentohmah? Apakah ini bentuk anak muda Islam hasil daripada tidur sebantal dengan DAP yang memperlekehkan Islam?

Ingatlah  sabda Rasulullah SAW : "Barang siapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat, hendaklah dia berkata yang baik atau diam".

Sesungguhnya ucapan lisan itu merupakan indikasi tahap keimanan seseorang.

Sila tambah senarai manusia hina di SINI.

Sumber: pemudatelokdatok.blogspot.com


1 comment:

  1. Ko nk "WIRA" mcm mana??...mcm Rambo??..Tu la klu dh trlmpau bnyk tngk wyng barat..ini la jd nya!!..Ko ada kat situ ke masa anggota di serang hendap?..blh tau plk xpkai helmet dll...ape ko ingt polis main redah je ke?..Xkaji & selidik ke??..Ko tau x tntg musuh?..Ada yg menyamar mcm org kpg, mcm ustaz..yg kita xjangka pun!..Ape ko ingt polis saje2 nk mati ke?..Ape ko ingt polis2 tu xingt ke kpd anak & isteri & keluarga dirumah pada masa tu?..Mereka juga berdoa agar misi mereka berjaya..Ank isteri dirumah jgk sntiasa dlm keadaan cemas, takut akn kehilangan ayah atau suami...Mereka menderita siang mlm selagi misi xslsai & hrp2 dpt brjmpa semula... sng2 ko bermulut longkang kata mereka bunuh diri!!..Betapa kecewa nya & betapa terhiris nya hati dan perasaan ank2 & isteri anggota yg trkorban membaca tulisan ko ni!!..Klu terkena btg hidung ko sndri mcm mana??..Ape alasan ko nk bg??..

    ReplyDelete

Archive