Pages

Followers

Monday, March 25, 2013

DEDAH: HJ HADI & NIK AJIS SOKONG PAPAGOMO

Pencacai pembangkang tak wajar sama sekali menghentam Papagomo apabila dia mendedahkan aib Anwar melalui rakaman video seks nya. Kerana perbuatan Papagomo sebenarnya disokong dan diiktiraf oleh Presiden PAS Haji Hadi dan Mursyidul Amnya Nik Ajis. 

Haji Hadi pernah berpesan pada Papagomo:

"Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedahkan aib dan peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah dia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan  perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah"   - pesanannya melalui Detik Daily bertarikh 27 Ogos 2009.

Malah, Nik Ajis pula berkata,  Papagomo atau sesiapa jua boleh memaki, mencemuh dan mencarut kerana katanya:

"Allah sendiri gunakan perkataan memaki, mencemuh atau mencarut, jadi manusia sendiri berpeluang menggunakan maki hamun" - pesannya pada Gomo seperti yang disiarkan dalam Utusan Malaysia pada 28 April 1999.

Dan, pesannya pada Gomo lagi melalui Berita Harian bertarikh 29 April 1999:

"Islam tidak melarang umatnya mengeluarkan perkataan mencarut dan mencaci seseorang (termasuk pemimpin pembangkang) jika kena pada tempatnya."

Berdasarkan pesanan-pesanan tersebut, maka tak payahlah pencacai pembangkang nak mengata Gomo bukan-bukan kerana apa yang dilakukannya mendapat sokongan Haji Hadi dan Nik Ajis.


2 comments:

  1. Putar-putar, putar-putar kaki mengayuh, pergi jauh, pergi jauh lalu jatuh! Terus teringat aku lagu tok Bro.. Kekeke!!!

    ReplyDelete
  2. Bagaimana benih yang anda semai, begitulah buah yang anda petik. Hukum karma bro. Hehehe.

    ReplyDelete

Archive