Pages

Followers

Thursday, February 21, 2013

110,000 penyokong Pakatan bantah lawatan Najib ke Miri

Oooopps! Sorry! Sorry! berlaku typing error tanpa disengajakan pada tajuk di atas. Bukan 110,000. Bukan juga 11,000. Bukan juga 110. Tapi hanya 11 orang sahaja diketuai oleh ketua wanita PKR Miri, Zulhaidah Suboh yang membawa banner dan bendera fuckatan kononnya untuk menunjukkan bantahan terhadap lawatan Datuk Seri Najib ke bandar tersebut semalam.

Fulamak!!!!!! Ramainyaaaaaaaaaa...........

Sebenarnya Zulhaidah bukan nak tunjuk perasaan pada Najib tapi nak sampaikan mesej pada Anwar. Dia mahu Anwar tahu bahawa dialah pemimpin pembangkang terhebat di Miri yang harus di pilih untuk menjadi calon dalam PRU akan datang. Bukan yang lain...yang tak ada telor semacam Zulhaidah.

Tapi anwar ni pun satu hal. Zulhaidah dah 'telanjangkan' sifat dirinya abis-abis sebelum ni. Zulhaidah sanggup ditahan polis. Zulhaidah sanggup mengamuk macam orang utan menopause di malam pengiraan undi. Zulhaidah sanggup menghina Taib dan isterinya. 

Tapi, selepas Zulhaidah bermandi peluh buat kuak lentang, kuak dada, kuak senget, kuak kangkang, kuak tonggeng dan macam-macam kuak lagi , alih-alih anwar buat 'dek' aje. Ada ke patut anwar bagikan kerusi parlimen pada PAS? 

Isyh! isyh! isyh!

Pssssst! ...pasti tak mencapai piawaian taste anwar. Too low.





4 comments:

  1. So apa ke jadah yang diperolehi Kak Zulhaidah tu? kekeke

    ReplyDelete
  2. peluh ketiak dan peluh celah kangkang je lah jawapannya.

    ReplyDelete
  3. Apa-apa pun atleast Zulhaidah ada telur,pejuang, tidak seperti ZulEngkeh, pondan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar kata anon 7.59. Sebelum tok madah nak demonstrasi depan Najib. Nak molah kempen NO TO BN. Tapi, akhirnya abok pun tarak.

      Delete