Pages

Followers

Tuesday, December 25, 2012

RFS: Lets have free sex in Sarawak

Setiap kali aku 'ON' RFS - Radio Free Sex...ooops! Sorry tersasul. Radio Free Sarawak - radio yang sepatutnya mempengaruhi pandangan rakyat agar membenci dan menjatuhkan kerajaan, aku rasa lain macam. Aku jadi hilang fokus. Jadi tak keruan. Entah mengapa...

Lebih-lebih lagi bila mendengar suara pengacaranya - John Peter Jamban dan Christina Suntai. Meremang bulu ku. Segala yang mereka perkatakan tak kira lah samada hal Murum atau Baram atau hal NCR,  semuanya bagaikan masuk telinga kanan dan keluar balik telinga kanan. Tak masuk langsung.

Entah mengapa Radio Free Sarawak hanya membuat hormon adrenaline dan testosterone ku menggelegak. Bukan kerana apa yang mereka perkatakan  itu purely propaganda yang terlalu murah dan tidak ada seni tetapi suara mereka menyentuh 'sex sense' aku.

Entah mengapa setiap kali aku mendengar suara Jaban dan Suntai  fikiran ku terbayangkan amalan  free sex. Terbayangkan 'minah salleh' yang putih gebu dan montok. Terbayang difikiran ku big ass, big tits, busty dan bootylicious. Terbayang   di fikiran ku tentang gangbang, threesome and foursome.

Entah mengapa, setiap patah perkataan  yang John dan Suntai ucapkan, yang terdengar ditelinga ku hanyalah "uuuh! aaaah! uuuh! aaah! Erangan dan jeritan keseronokan John dan Suntai.  Entah mengapa setiap helaan nafas mereka  berdua aku terbau sesuatu yang amat busuk dan hanyir.

Apa-apa pun Tahniah John! Kau satu-satunya anak Sarawak yang berjaya  mengharungi pelbagai 'lubang' di persada antarabangsa. Lantas, tidak hairan kau menjadi kebanggaan....................kebanggaan orang seperti Anwar.





SEBELUM MENDENGAR APA YANG DIKATA
NILAI DULU SIAPA YANG BERKATA

2 comments:

  1. Bro, radio transister aku pun sama. asyik berlendir je bila aku tune to RFS. busuk.

    ReplyDelete
  2. Pot calling the kettle black. Cermin muka ko john.

    ReplyDelete