Pages

Followers

Friday, December 14, 2012

HADI JADI PM? I like



KALAU LAH...KALAU LAH...Pakatan berjaya menang PRU 13 dan memerintah negara, Haji Hadi Awang pasti akan jadi Perdana Menteri,  sesuai dengan kenyataan Hadi bahawa partinya adalah terkuat dalam Pakatan dan bakal bertanding di lebih 80 kerusi dalam PRU akan datang. PAS dijangka akan menjadi parti yang paling banyak kerusi dalam parlimen .

Perkara ini disahkan oleh Dewan Ulama PAS dalam muktamar ke 58 parti tersebut baru-baru ini yang tetap mahukan Hadi sebagai PM sebagai mana yang dituntut oleh semua ahli akar umbi dan penyokong PAS di seluruh negara.

Wakil Dewan Ulama Mohd. Asri Daud berkata "Datuk Seri Presiden yang PALING LAYAK kerana kita mahu PEMIMPIN YANG BAIK". (dalam erti kata lain Anwar Ibrahim, Kit Siang dan Karpal tidak baik setidak-tidaknya jika dibandingkan dengan Hadi)

Antara mereka, memang Hadi terbaik dari segi moral. Tidak terlibat dalam skandal seks. Tidak pernah didakwa dengan tuduhan liwat. Tidak pernah 'menghasilkan' video dengan China Doll. Tidak pernah dirakam perbualan telefonnya yang menggangu  isteri-isteri orang.

Hadi juga tidak seperti Anwar yang disamakan Tun Mahathir dengan Barack Obama yang "janji banyak, janji hebat tetapi banyak tidak ditunaikan". Dalam hal ini Tun mungkin lupa bahawa Anwar juga sama seperti Bill Clinton yang suka "hentam" pembantunya dalam pejabat.  Malah lebih teruk...kerana Clinton buat "straight" dengan wanita.

Rakyat Sarawak jangan bimbang. Hadi terbaik.  Hadi will give you what you want. YOU WANT CHANGE? You'll get it. Be prepared.

HADI PEMADU MANAH! IYA KA MERIK SENEKA ATI NUAN. KITAK KA NGUBAH? KITAK TULIH KA JULUK ATI KITAK. BERSEDIA MEH! 

Yang pasti tiada lagi kes khalwat. Lihat sini.  Sini.
Yang pasti tiada lagi maksiat . Lihat SINI. Lihat SINI.






No comments:

Post a Comment